PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 19:39:43
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mogę pójść do sklepu i podpisać umowę z właścicielem , że przez rok będę kupował u
    niego chleb za
    1,2 zł. W jednym z
    > punktów ujmę, że chleb ma mi smakować w innym przypadku w ciągu miesiąca
    > zrezygnuję z zakupów u niego.

    Nikt normalny nie podpisze umowy z takim durnym punktem i już masz problem z głowy.

    Zrezygnuję po tygodniu bez skarżenia się na
    > smak i co właściciel sklepu może zrobić? Nic.

    A ty znowu swoje.
    Może ci zrobić tylko tyle i aż tyle co napiszecie w umowie.

    Radziła mi tak ponieważ umowa u którą pytasz nie ma ma prawa bytu, to pic na wode.

    A to ciekawe! Cały swiatowy biznes pracuje w oparciu o umowy dwustronne a ty
    twierdzisz, że nie mają
    pojęcia co robią.

    No chyba że mowa o kontrakcie menadżerskim, to co innego.

    Dlaczego co innego?

    Ja dalej twierdze, że jestes po prostu "cienki bolek" i jesteś "zmuszony" do
    podpisywania
    niekorzystnych dla siebie umów.
    To jest jednak wina tylko ciebie a nie insytucji umowy jako takiej.

    mer