PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 17:49:40
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie kłócić mi tu się.
    a poważniej - jest dla mnie oczywiste że nie ma zastosowania KP, jest
    natomiast istotne co się osiągnie na drodze negocjacji. I święte będzie to,
    co wpisane w umowę. Bo nie będzie to już tylko umowa pracownicza, ale umowa
    między dwoma firmami. Dlatego prosiłem, żeby podsyłać tematy gdzie mogą
    wyniknąc haczyki w umowie międzyfirmowej (dotychczas pracowałem na umowy
    pracownicze, więc nie mam doświadczenia), ew. o podesłanie mi swoich
    (oczywiście bez danych) umów albo podesłanie zagadnień na jakich się
    powinienem skupić.
    Do tego jest dla mnie bardzo istotne, żeby mieć przygotowane jak ajwięcej
    sformułowań dotyczących współpracy które jasno będą precyzowały poszczególne
    zagadnienia. I tak, jestem ciekaw np. jak korzystnie wpisać w umowę właśnie
    6 miesiecy wypowiedzenia. Jak to dobrze będzie brzmiało. Osoby
    współpracujące "firmowo" prosze o podpowiedzi

    pozdrawiam