eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klientWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 08:28:48
    Temat: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    ubrany w
    - bluzkę z dekolten
    - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    pracę ?

    Pozdrawiam
    rt


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1