eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 21:52:36
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" napisał:
    > Zasadniczo wg mnie nie powinno się narzucać, choć jak czasem widuję
    > niektórych
    > współpracowników, to naprawdę ręce opadają. Jeden chodzi latem boso albo w
    > samych skarpetkach, inny wygląda jakby miał zamiar ćwiczyć na siłowni, a
    > dziś
    > widziałem gościa, który po biurze łaził w domowych kapciach. Niektórzy o
    > ubiorze
    > mają naprawdę blade pojęcie.

    podobnie może się wypowiedzieć ktoś o tobie:O)
    a co do pracodawcy to ma prawo żądać stroiu służbowego w pracy, ale wtedy
    musi go pracownikom zakupić orac go prać (albo zapłącić pracownikowi i za
    stroj i za pranie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1