PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-20 11:18:17
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Oczywiście, ale wszystko powinno się odbywać w granicach rozsądku.
    Wymóg przychodzenia do pracy w bluzce z dekoltem (jak w poście
    inicjującym
    wątek) wykracza poza te granice. "

    Przecież autor posta napisał "i tym podobne bzdury" więc uważam, że
    ten dekolt i krawat to tylko przykłady. Może wszystko zależy od
    charakteru pracy? :-)

    A jeżeli już o dekolt chodzi to kiedyś też miałam poważna rozmowę z
    przełożoną odnośnie dekoltu sukienki. Sukienka była klasyczna,
    elegancka i "ze smakiem" :-) takie zdanie podzielał mój mąż i
    mężczyźni współpracownicy. Jednak moja szefowa uważała, że sukienka ma
    za duży dekolt i upomniała mnie w tej kwestii. Ta anegdota utwierdziła
    mnie w przekonaniu, że wole pracować z facetami niż z kobietami :-)