eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 20:38:01
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 08:28:48 +0000 (UTC), "rt" <x...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    >ubrany w
    >- bluzkę z dekolten
    >- garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    >itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    >klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    >managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    >zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    >pracę ?

    Zasadniczo wg mnie nie powinno się narzucać, choć jak czasem widuję niektórych
    współpracowników, to naprawdę ręce opadają. Jeden chodzi latem boso albo w
    samych skarpetkach, inny wygląda jakby miał zamiar ćwiczyć na siłowni, a dziś
    widziałem gościa, który po biurze łaził w domowych kapciach. Niektórzy o ubiorze
    mają naprawdę blade pojęcie.

    --
    Sławomir Szyszło
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1