eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-19 09:39:45
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 14 Sty, 09:28, "rt" <x...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    > ubrany w
    > - bluzkę z dekolten
    > - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    > itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    > klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    > managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    > zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    > pracę ?
    >
    > Pozdrawiam
    > rt  
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ubiór pracownika to element kultury korporacyjnej. Nawet jeżeli nie
    masz kontaktu z klientem zewnętrznym, masz kontakt z innymi
    pracownikami - a to twój klientem wewnętrzny. Takie działania jak
    ustalony dresscode ma za zadanie sprawić, byś w pracy czuł się dobrze
    mając do czynienia z profesjonalistami a nie chodzić rozproszony w
    związku z "mini" koleżanki lub sandałami kolegi. Pracuję w firmie,
    gdzie pracodawca wymaga odpowiedniego ubioru. Jeżeli pracownikowi
    podoba się firma, utożsamia się z nią, traktuje serio swoją pracę to
    pewnie nie będzie miał nic przeciwko, aby wyrazić to stosownym
    ubiorem. A jeżeli pracownikowi to się nie podoba, to faktycznie może
    zmienić pracę :-)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1