eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-19 13:35:15
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule <gl1ka3$tub$1@news.onet.pl> Nixe napisal(a):

    > "Agnieszka" <g...@g...com> napisał
    >
    >> pracownikowi
    >> podoba się firma, utożsamia się z nią, traktuje serio swoją pracę to
    >> pewnie nie będzie miał nic przeciwko, aby wyrazić to stosownym
    >> ubiorem.
    >
    > Oczywiście, ale wszystko powinno się odbywać w granicach rozsądku.
    > Wymóg przychodzenia do pracy w bluzce z dekoltem (jak w poście inicjującym
    > wątek) wykracza poza te granice.

    Może jeszcze okazjonalne prezentacje biustu dla kierownictwa? ;-)

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1