eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-19 10:22:59
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "Nixe" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Agnieszka" <g...@g...com> napisał

    > pracownikowi
    > podoba się firma, utożsamia się z nią, traktuje serio swoją pracę to
    > pewnie nie będzie miał nic przeciwko, aby wyrazić to stosownym
    > ubiorem.

    Oczywiście, ale wszystko powinno się odbywać w granicach rozsądku.
    Wymóg przychodzenia do pracy w bluzce z dekoltem (jak w poście inicjującym
    wątek) wykracza poza te granice.

    Pozdrawiam
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1