eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 12:01:33
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 14 Sty, 09:28, "rt" <x...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    > ubrany w
    > - bluzkę z dekolten
    > - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    > itp bzdury.

    W granicach rozsadku :)

    > Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    > klientem.

    Nie ma znaczenia

    > Jakie przepisy to regulują ?

    Wewnetrzny regulamin?

    > Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    > managerów którzy plodzą takie pomysły ?

    Zmienic prace

    Pytanie - jak znajdziesz w kodeksie ze pracodwaca nie ma prawa
    narzucac stroju pracownikowi to co zrobisz? Pokazesz ten paragraf
    szefowi? Wtedy pewnie pojedzie Ci po premii.
    Moze najpierw sprobuj pogadac z szefem? Jesli po dobroci nie pojdzie,
    to rozwiazanie kodeksowe raczej na pewno zakonczy sie rozstaniem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1