eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-15 20:51:12
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    > ubrany w
    > - bluzkę z dekolten
    > - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    > itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    > klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    > managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    > zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    > pracę ?

    bliski znajomy byl raz w takiej sytuacji, a ze lubil robic zart to skroil sobie
    gajorek i krawat z jakiegos pobabcinego materialu na zaslony. pracodawca
    poprosil go, zeby poszedl sie przebrac, ten przebral sie w ubikacji w normalny
    stroj (juz nie gajorek) i nie bylo wiecej tematu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1