eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient › Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 22:10:07
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości
    news:2a831122-3c10-4f7c-ad75-7edd086c532a@w39g2000pr
    b.googlegroups.com
    badzio <b...@g...com> pisze:

    >> Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do
    >> pracy ubrany w
    >> - bluzkę z dekolten
    >> - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    >> itp bzdury.
    > W granicach rozsadku :)
    Powiedz coś o tych granicach.
    Ale tak wiesz - nie w oderwaniu od prawa.

    >> Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    >> klientem.
    > Nie ma znaczenia
    Ma. On napisał _zasadniczo_ czyli incydentalnie może mieć.

    >> Jakie przepisy to regulują ?
    > Wewnetrzny regulamin?
    Regulamin czego?

    >> Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    >> managerów którzy plodzą takie pomysły ?
    > Zmienic prace
    > Pytanie - jak znajdziesz w kodeksie ze pracodwaca nie ma prawa
    > narzucac stroju pracownikowi to co zrobisz? Pokazesz ten paragraf
    > szefowi? Wtedy pewnie pojedzie Ci po premii.
    I co z tego?
    Włożysz strój małpy jak ci pracodawca każe?

    > Moze najpierw sprobuj pogadac z szefem? Jesli po dobroci nie pojdzie,
    > to rozwiazanie kodeksowe raczej na pewno zakonczy sie rozstaniem :)
    Niewykluczone, że zakończy się procesem.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1