PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz podejmowania jakiekolwiek pracyRe: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
  • Data: 2005-04-21 08:59:33
    Temat: Re: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciej Sobczyk [Thu, 21 Apr 2005 09:52:52 +0200]:

    > A ja myslę, że facet ma paranoicznie wysokie poczucie lęku
    > przed odrzuceniem. Takie połączenie choroby sierocej z
    > małżeńskimi rogami, więc jeśli jego pracownik przejawi
    > jakąkolwiek formę aktywności poza pracą {np. zechce pomóc
    > żonie w pieczeniu ciasta ;-) } to będzie to prawie zdrada
    > stanu i brak lojalności.

    A nie przecze, tacy tez sa. Zasadniczo zazwyczaj to ci,
    ktorzy placa malo, robote proponuja denna i boja sie jak
    diabli ze pracownik moglby trafic na cos lepszego i, o
    zgrozo! nie musiec u nich pracowac!!! ;)

    I od tych nalezy wiac gdziekolwiek, byle daleko.

    Znam tez jednak takich, ktorzy zwyczajnie maja na glowie
    wazniejsze rzeczy (albo tak sadza) i do wypisywania umow
    wzieli sobie kogostam. I ten ktostam przejawia postawe
    tak "profirmowa" ze az dolki pod firma kopie z zapalem.

    Stad propozycja pogadania z przyszlym szefem jak czlowiek
    z czlowiekiem. Metoda w sumie chyba ostatnio zapomniana...

    > Nie chciałbym pracować u takiego kogoś. Tak sobie wyobrażam
    > ewentualne sytuacje:

    Hehehe no moze nie az tak, ale faktycznie smiertelne
    oburzenie ze istnieje jakies zycie poza firma pare razy
    juz widzialam :> I mimo ze smieszne z zewnatrz, znalezc
    sie w srodku tego cyrku to ja bym nie chciala...

    Kira