PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz podejmowania jakiekolwiek pracyRe: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
  • Data: 2005-04-21 12:03:04
    Temat: Re: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d47v1s$2pp$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > HERAKLES napisał :
    >
    > > [ciach]
    > >> Może ktoś się teraz ze mną podzieli??
    Już wiem, czemu masz nicka Herakles :) Jeśli wytrzymałeś w takiej firmie, to
    faktycznie na nią zaslugujesz :)

    Mi się jeszcze przypomina dwuosobowa firma handlowa, w której szef
    (właściciel prowadzący dział. gospodarczą) uciekał przed wściekłymi
    klientami przez okno od zaplecza, wcześniej rozdzielając funkcje wśród
    pracowników - "Jasiu będzie szefem, Romek będzie kierownikiem sprzedaży, a
    Ty Heniu lepiej się nie odzywaj bo cuchniesz wódką". Kiedy nie zdążył uciec
    i klient przypierał go do muru, to na spienione żądania: "chcę rozmawiać z
    właścicielem, tym jak mu tam - Kowalskim", odpowiadał z kamienną twarzą
    głupka z kukurydzy: "nie ma go, wyjechał. Ja jestem tylko monterem okien.
    Szef nam nie mówi gdzie jeździ, ale to dobry chłop, dobry chłop". Dodam, że
    ta firma miała aspiracje zdobywania conajmniej lokalnego rynku, co jakimś
    cudem się jej nie udawało.

    pozdrawiam
    m.