PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 19:31:24
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl wrote:

    > a Ty reagujesz na kazda _nieuzasadniona_ prosbe, jesli godzi w Twoj komfort?

    Jeśli ktoś mi zwraca uwagę, że coś robię źle, a dotyczy to Usenetu? Tak.
    W końcu zgodziłem się być moderatorem (bo nim akurat jestem, co zresztą
    można łatwo wygooglać)

    > nie wierze.

    Cóż. Twoja wiara, to Twój problem. A raczej jej brak.

    > jakbym chcial reagowac na kazda prosbe, to na p.p.o. co tydzien
    > powtarzaloby sie 90% ofert, bo przeciez ,,na onecie nikt nie przewija
    > poza pierwsze dwie-trzy strony'', pelno byloby innych takich cudow.

    Ale to już są Twoje problemy jako moderatora. Zgodziłeś się na nie.
    Jeśli Ci one nie odpowiadają/przeszkadzają/denerwują, wystarczy powiedzieć.

    > I wiesz?
    > spelnienie tamtych prosb byloby dla mnie duzo latwiejsze.

    Po raz kolei pozostaje mi ubolewanie.

    > Pokazcie mi w koncu, gdzie w tym regulamine usenetu jest punkt mowiacy
    > o tym, ze reklama doklejona na etapie rposotwania przemoderowanego
    > newsa to:
    > a) zbrodnicza dzialanosc moderatora, podstawa do exterminacji
    > b) niecna dzialalnosc servera, stajaca sie problemem moderatora.

    Z takim podejściem chyba nic się nie wyjaśni. Mówi się szkoda.
    Nie będę tu powtarzał, że jest to problem i świadomy wybór moderatora, bo
    ten argument jakoś Ci się gdzieś odbija o ten Twój pancerz. Może jakbyś go
    zrozumiał, to byłoby prościej.

    --
    Przemysław Maciuszko