PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 19:05:58
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba było od razu tak napisać a nie obwiniać kogoś za to, że
    > zwrócił uwagę na reklamy i w ten sposób szukać pretekstu do
    > rezygnacji z moderowania.

    Przepraszam, bedzie personalnie.
    Wez Ty sie pukinij w czolo.
    Mocniej.
    koniec personalizowania ;-)

    > Wszystko byłoby prostsze. Ja się
    > tylko zastanawiam jakie mają teraz miny po tym "od dłuższego
    > czasu się zastanawiałem jak zrezygnować" ci, którzy tak
    > Cię tu chwalili i bronili :(

    wiedza, ze nawet jak mnie cos, czego sie podjalem uwiera, to robie
    to najlepiej jak umiem. Calkiem dobrze. Nawet, jesli to tylko
    moderowanie. To zaleta.
    Jesli czytaja pl.praca.dyskusje (a czytaja) to nawet wiedza, kiedy mialem
    najwieksze doly i ochote na zmiany na p.p.o.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!