PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 23:13:29
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Z takim podejściem chyba nic się nie wyjaśni. Mówi się szkoda.
    > Nie będę tu powtarzał, że jest to problem i świadomy wybór moderatora, bo
    > ten argument jakoś Ci się gdzieś odbija o ten Twój pancerz. Może jakbyś go
    > zrozumiał, to byłoby prościej.

    Bylopby prosciej, gdybys po prostu podal mu odpowiedni punkt w
    regulaminie Usenetu, czyli zrobil to, o co prosi.

    To naprawde takie trudne? Korona Ci z glosy spadnie?
    Musisz sie unosic duma?

    A moze po prostu takiego punktu nie ma? Moze jest tylko punkt, mowiacy
    o tym, ze moderator nie ma prawa ingerowac w tresc moderowanej
    wiadomosci? A powyzsze, ze za reklamy doklejane przez serwer odpowiada
    moderator - to wasza dosc daleko idaca interpretacja?

    dlaczego TEJ WATPLIWOSCI nikt jakos nie ma odwagi wyjasnic, tylko ja
    skrzetnie omijacie w tej dyskusji?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net