PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 23:01:59
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Dlaczego uważasz, że obecny moderator jest Wybrańcem? I jedyną słuszną osobą
    > do pełnienia tego zadania?

    nie WYBRACEM a ZOSTAL WYBRANY.
    Nie JEDYNA SLUSZNA a PELNIACA AKTUALNIE OBOWIAZKI MODERATORA.

    Strasznie nie lubie, jak ktos wklada mi w usta cos, czego nie
    powiedzialam i przekreca moje poglady.

    [...]
    > Nie. Wywalić moderatora, bo nie słucha głosu osób doradzających mu
    > poprawienie tego. Przecież gdyby zmienił serwer, nie byłoby sprawy. Ależ
    > skąd - uprę się. I odmrożę sobie stopy na złość samemu sobie.

    No to wywalajcie. Ludzie sie napewo uciesza.

    Poza tym "przekonywanie" innych takim apodyktycznym i momentami
    chamskim tonem (vide niektore posty L. Grochala) nikogo do niczego nie
    przekona.

    Jak juz pisalam - to sposob na zaognienie sprawy, ale WAS adminow news
    (tj. tych, ktorzy tutaj zabrali glos w dyskusji) zupelnie nie
    obchodzi, w jakiej formie do kogo sie zwracacie. Przeciez macie wladze
    i mozecie dyktowac warunki.

    To od Was zalezy, czy jakis newsserwer bedzie mial feeda, czy nie; czy
    jaka grupe sie skasuje, czy nie. Czemuz wiec tej wladzy nie pokazac?
    Po co byc uprzejmym? Skoro mozna pokazac pazury.

    I zeby nie bylo niedomowien: nie mam zamiaru kontynuowac tej dyskusji
    nadal. Nie jestem moderatorem pl.praca.oferowana i nim nie bede.

    Uderzyla mnie jdnak w tej calej dyskusji zapalczywosc, buta i
    apodyktycznosc Panow Adminow Stojacych na Strazy Zasad. Ich
    przekonanie o wlasnej nieomylnosci i poczucie sily.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net