PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 22:19:14
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    26 Aug 2003 16:34:25 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    > Trzeba było od razu tak napisać a nie obwiniać kogoś za to, że
    > zwrócił uwagę na reklamy i w ten sposób szukać pretekstu do
    > rezygnacji z moderowania. Wszystko byłoby prostsze. Ja się
    > tylko zastanawiam jakie mają teraz miny po tym "od dłuższego
    > czasu się zastanawiałem jak zrezygnować" ci, którzy tak
    > Cię tu chwalili i bronili :(

    Niektórzy z tych, co nie chwalili i nie bronili, ale jednak skrajnie
    zniesmaczyło ich inkwizycyjne podejście panów P.M, D.J. i Ł.G., zapewne
    wrzucili ich sobie ich do KF, żeby się nie denerwować niepotrzebnie.
    Co niniejszym czynię.

    Nijak zresztą nie rozumiem jak się ma kwestia niechęci moderatora do
    dalszego pełnienia jego funkcji - do oceny jego fachowości.

    Inna rzecz, że ja bym się po takim flekowaniu pewnie zniechęcił do
    robienia czegokolwiek za bógzapłać ...

    --
    Andrzej Rumin