PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 20:02:36
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ktoś mi zwraca uwagę, że coś robię źle, a dotyczy to Usenetu?
    Ale ja _nie_ jestem przkonany, ze cos zrobilem zle.
    Przekonajcie mnie.
    Wymigujecie sie wciaz od pokazania gdzie to jest zapisane, ze
    dzialalnosc AtComu to jest _moj_ problem.

    > Ale to już są Twoje problemy jako moderatora. Zgodziłeś się na nie.
    I traktuje Was tak samo jak kazdego, kto chce zmieniac moja dzialanosc
    ,,bo wie lepiej''. Jak traktowalem leszka, kiedy chcial zdjecia ogloszenia
    z grupy (ale on byl jednak duzo milszy)
    Trzeba mnie przekonac, a nie straszyc - TYLKO tyle.
    Jesli uwazacie ze robie zle - pokazac, na jakiej podstawie tak uwazacie.
    Tak mozna mnie przekonac.
    Tak jak to usilujecie zrobic - nie.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp