PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 19:59:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:bigb2l$i67$3@sklad.atcom.net.pl...

    > wiedza, ze nawet jak mnie cos, czego sie podjalem uwiera, to robie
    > to najlepiej jak umiem. Calkiem dobrze. Nawet, jesli to tylko
    > moderowanie. To zaleta.
    > Jesli czytaja pl.praca.dyskusje (a czytaja) to nawet wiedza, kiedy mialem
    > najwieksze doly i ochote na zmiany na p.p.o.

    Jesli chodzi o mnie to chwale, szanuje i popieram. I po niektorych postach
    sadze, ze nie jestem odosobniony.
    To co tu obserwuje w tym watku, nasuwa mi skojarzenia z
    -inkwizycja
    -stalinizmem
    -proza Kafki.

    Odnosnie tej publcznej dyskusji, to widzialem pare, w ktorych zaczynaly sie
    rozne bardziej publiczne powazne problemy, i osoby stawiajace zarzuty
    proponowaly po jednym czy drugim poscie, przeniesienie dyskusji na priva, w
    celu spokojnego rozwazenia problemu i znaleziania konstruktywnego
    rozwiazania, a nie promowania waznosci swojej osoby. Tu natomiast odbywa sie
    publiczna przepychanka "chodzta chlopy, bo tu jeden moderator sie burzy" i
    sciaganie posilkow w celu zastraszenia....i zdziwienie, ze ktos ma w de..
    zastraszenie i odpowiada.."nie...to nie"
    Biurokracja, drobni urzednicy z odrobina wladzy skrzykujacy sie w celu
    egzekwowania przepisu w imie przepisu i pokazania swojej wladzy, a nie w
    imie dobra ludzi dla ochrony ktorych zostal on utworzony, jak slusznie
    wspomniala Ninka. Mlode lata mi sie przypominaja, czysty PRL.
    Na szczescie nie czytam juz calego tego barachla bo z jednym z nich zdazylem
    juz wymienic plonki :).
    Serdecznie pozdrawiam.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##