PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 20:25:00
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

    r...@r...pl writes:

    > Mialem dwa servery ktore mnie _po prostu_ (jako usera a nie jako
    > moderatora), bez zbednych pytan lubily i ich uzywalem.

    A teraz, jak widzę, masz trzeci, który pozwala Ci nadal wykonywać
    pracę, a w dodatku jest administrowany przez rozsądną osobę, która
    nie dopuści do powstawania takich nadużyć, jak administrator atcom.

    Co zaś do serwerów, które wpuszczają kogo popadnie tak po prostu,
    to cóż. Są plagą, to fakt. Walczy się z nimi, to fakt. Czasem zajmuje
    to niestety więcej czasu. Nie zmienia to jednak faktu, że:

    a) regułą jest, że serwery ISP wpuszczają _wyłącznie_ swoich klientów,
    b) inne serwery, jeśli kogoś wpuszczają, wymagają autoryzacji.
    c) żaden serwer nie powinien pozwolić wysłać artykułu wprost na grupę
    moderowaną nikomu, kto nie jest moderatorem tej grupy.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    (PGP key / SSL cert itp.)