PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 23:09:24
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> writes:

    > Zacznijmy od tego, że nie czytasz uważnie dyskusji. Ja np. nigdzie
    > nie sugerowałem zmiany moderatora. To on swoim zachowaniem i ignorancją
    > problemu sprowokował Przemka i Łukasza.

    A ja nie sugerowalam, ze to od Ciebie wyszlo, czemuz wiec sie
    utozsamiles z moim zdaniem powyzej, ktore jest w formie bezosobowej?

    > Jak to nie ma zastrzeżeń skoro sam produkował tutaj żale wymieniając
    > ile to skarg dostaje na swoją pracę? Raczej nie ma zastrzeżeń? Są,
    > durne oczywiście, ale są i stosując Twoje próby powoływania się
    > na nieistniejąca większość polecam wziąć to pod uwagę, bo
    > mogłoby się okazać, że tych zastrzeżeń wysyła więcej osób
    > niż ci, którzy Romka chwalą. I co wtedy? Zaczniesz twierdzić,

    I wtedy stwierdze, ze moze faktycznie czas urzadzic wybory na nowego
    moderatora.
    Dopoki jednak sytuacja taka nie ma miejsca, nie bede tak twierdzic, bo
    i po co? jakaz bylaby korzysc z tego?

    > Moderator może zmienić serwer. Twierdzi, że ma dostęp jedynie
    > do Atcomu a choćby Przemek zaproponował, że udostępni
    > news.gazeta.pl. Moderator nie chce skorzystać z propozycji.

    Moderator od czasu tej propozycji to sie chyba jeszcze nie
    wypowiedzial - przynajmniej na grupie.

    > Można by zacząć się zastanawiać czy moderator to aby z tymi
    > reklamami Atcomu to nie ma coś wspólnego. Czy nie można?

    Zastanawiac sie mozna nad wszystkim, ale dopoki tego nie udowodnisz,
    to beda to jedynie niczym nie potwierdzone domysly, ktorymi mozna
    zreszta kogos obrazic badz skrzywdzic.

    > Teraz dokładnie tak uważam. Moderator nie jest od tego, żeby
    > kwestionować zasady, które ustalają właściciele hierarchii
    > czy serwerów.

    Ah. No to jak to jest, ze na innych grupach moderowanych to UCZESTNICY
    ustalaj sobie zasady, wg. jakich bedzie grupa moderowana - a nie
    wlasciciele hierahii czy serwerow?

    Dlaczego w wypadku jednych grup sa inne zasady, a w wypadku innych -
    inne?
    Bardzo prosze o odpowiedz na to pytanie - to dla mnie wazne, jako ze
    tez jestem moderatorem, INNEJ grupy newsowej i chcialbym wiedziec,
    jakie te zasady w koncu sa i kto jes ustala, czy takie same dla
    wszystkich grup czy po uwazaniu dla roznych?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net