PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 23:02:15
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zairazki <z...@p...onet.pl> wrote:
    > Zastanawia mnie w tej dyskusji jedno. Stale podnoszone są argumenty że
    > reklamy w stopce przeszkadzają komuś, a moderator to olewa. Moderator
    > ma prawo to olewać bo mu tak wygodnie i basta. Również oponenci
    > moderatora mają prawo do zaproponowania przejęcia jego obowiązków i
    > wykonywania ich zgodnie z własnymi przekonaniami - za darmo,
    > obowiązkowo, punktualnie, bez reklam i tak dalej i tym podobne.
    > Przestało mnie to ciekawić, dlaczego wcale nie chcą się wepchać do
    > takiego korytka.

    Zawsze przestaje Cię tak szybko ciekawić coś o czym nie masz pojęcia?
    Czytając to co pisał Romek co najmniej dwie osoby z owych "oponentów"
    zaproponowały, że zajmą się moderowaniem p.p.o. skoro moderator
    Roman zamierzał się śmiertelnie obrazić za to, że zwraca się
    mu uwagę, że nie powinien ingerować w treść maili, które
    wysyła na grupę (pośrednio czy bezpośrednio - bez znaczenia
    - naprawdę nie chce mi się po raz n-ty tłumaczyć, że to on
    wybiera serwer z którego korzysta i przy naprawdę odrobinie
    dobrej woli jeśli rzeczywiście miał problem z dostępem do
    innego niż Atcom serwera mógł poprosić któregoś z administratorów
    innych polskich serwerów o dostęp).

    > Przecież mogliby wycinać niewygodne oferty na podstawie
    > prawa do moderowania na przykład. Albo "przypadkowo"
    > puszczać od czasu do czasu własne stopki reklamowe i nawet za to
    > również przepraszać (po odejściu od kasy ma się rozumieć). A przede
    > wszystkim będą nieść bezcenny kaganek oświaty usenetowej i
    > netykietowej w ciemne masy urzyszkodników ;)

    Głupi jestem albo późno już jest, ale nie rozumiem co masz na myśli
    tutaj wyżej kompletnie.

> [...]
    > długo, dopóki ciągle będą łosie klikające w reklamowane linki. Może
    > więc przeciwnicy reklam w stopkach zadysponują projektem obywatelskim
    > uchwały karzącej wysoką grzywną w kraju nad Wisłą klikanie w reklamowe
    > linki doklejane do listów, w ten sposób skarb państwa zarobi, zarobią
    > twórcy systemów wykrywających i identyfikujących (np. oponenci
    > moderatora) i stracą rację bytu (bo tylko taki sposób jak brak
    > klikających jest skuteczny) fundusze na reklamowanie czegoś tam w
    > doklejanych stopkach. Co uwolni nas od takich mniej poważnych
    > problemów na wieki wieków amen. :) i jeszcze ;P

    Czy Ty piszesz książkę SF pod tytułem Internet 2050 może?

    > PS przepraszam, jeżeli jakiś serwer po drodze doklei reklamę do mojego
    > wystąpienia w dyskusji.

    Onet jeszcze nie dokleja, choć pewnie gdyby nie to, że ma rozsądnych
    administratorów (w przeciwieństwie do Atcomu) dawno by zaczął. W końcu
    to komercyjny portal.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10404 dzień życia, sprawność