PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 17:10:42
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o
    > pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel serwera) za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    > I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......

    Bez jaj.
    takich doklejek (imho naturalnie, dzis) nikt nie czyta.
    Tak jak nikt nie czyta doklejek do wszelkich maili z kont darmowych.
    im mniej rabanu o nich, tym wieksze szanse na to, ze zrezygnuja z tego.
    Im wiekszy raban tu i teraz o doklajkach do newsow, tym wieksze szanse na to,
    ze za pare dni/miesiecy zacznie doklajac kazdy server w komercyjnych rekach,
    bo jakis natchniony marketingowiec to przeczyta i zapoda termat zarzadowi
    portala X, Y czy Z.

    pozdrawiam

    romekk

    (szczerze rozbawiony juz tym watkiem)