PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 16:41:03
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Piszę, bo byłem głownym interlokutorem tej dyskusji. Nie jestem głupi,
    > doskonale rozumiem co to jest usenet i na czym polega moderowanie.
    chodzi nie tylko o ten post, do moderatora trafia duzo wiecej poczty
    na temat odrzucanych/przepuszczanych ofert.
    Ten przyklad wyplyna bardzo szeroko na grupie. I dobrze.
    Ani Ty, ani Ci co pisza o swoich problemahc ze mna do mnie (czasem byc moze
    gdzies wyzej - w kazdym razie tak sie odgrazaja ;)) na pewno nie sa glupi.

    > Istnieją argumenty, żeby takich "ofert" nie zamieszczać na
    Istneieje wiele roznych argumentow za i przeciw bardzo roznym ofertom.
    To moderator ma (watpliwy) przywilej rozwazenia ich i zdecydowania co robic.
    I ma potem (zdecydowanie watpliwy) przywilej ponosic (jak na razie tylko
    werbalne) konsekwencje swoich decyzji.

    ====juz calkiem nie na ten temat====
    Ktos napisal, ze jak cos zle, to cancel i na nowo dobrze.
    Tylko ze cancel nie dziala na wielu serverach wiec bedzie podwojnie
    a podwojnosci ma moderator zapobiegac!

    pozdrawiam

    romekk

    --