PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 17:30:36
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dziwi Cię natomiast Twój sposób reakcji na pytanie o te reklamy,
    > którym sprowokowałeś taką a nie inna reakcję administratorów news

    Czy jak obrazon baletnica zachowalem sie w tym momencie:
    -- cytat
    > Czy sz. moderator mógłby wyjaśnić dlaczego przepuszcza takie
    > maile, czy też po co dokleja te reklamy do tych maili?

    Mógłby.
    Takie rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane
    newsy.Zaskakujące prawda?
    -- koniec cytatu

    tyle zdazylem napisac, znaim rozpoczala sie dyskusja, w kotrej jestm oskarzany
    o wlasnoreczne komercjalizowanie usenetu,
    i zanim dostalem maila o tym, ze LAMIE zasady i MUSZE sie cos z tym zrobic,
    bo JAK NIE TO....

    tak, po tym zachowuje sie jak obrazona baletnica.
    a raczej jak ktos, kto nie zmaierza sie uginac przed (z mojego punktu widzenia)
    przemoca. Nie dlatego ze macie/nie macie racji.

    a reklamy doklejane do roznych rzeczy w Internecie wciaz mnie nie dziwia.
    Nie dziwia mnie, rozumiesz to? To nie jest moj stosunek do tematu, do Ciebie,
    do Twojego pytania. To nawet nie jest moj stosunke do doklejek.
    Nie dziwia i juz.

    > Szkoda, że sam zachowujesz się trochę jak dziecko i robisz łaskę, tylko
    > dlatego, że ktoś Ci zwrócił uwagę. Szkoda, bo poza sprawą reklam naprawdę
    > nic Ci nie można było zarzucić jako moderatorowi p.p.o.

    > [1] i dalej wysyłasz na p.p.o. via news.atcom.net.pl, choć mógłbyś
    > via inny serwer, który nie dokleja reklam, eh.
    TAK. teraz robie to swiadomie i z premedytacja.
    zastraszanie mnie do niczego nie prowadzi bez wzgledu na to, czy macie
    racje, czy nie. Tak jak spam jest zly chocby mial niezwykle wazna
    tresc. (powtarzam sie, wiem).

    pozdrawiam

    romekk
    --