PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 16:35:50
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznijmy od tego, że nie czytasz uważnie dyskusji. Ja np. nigdzie
    > nie sugerowałem zmiany moderatora. To on swoim zachowaniem i ignorancją
    > problemu sprowokował Przemka i Łukasza.

    sprowokowal?
    hmmm niestety ale z wyjatkiem pierwszego postu, dzialam juz w ramach
    samoobrony. Nie mylic z ,,Samoobrona'' ;-).

    Ktostam ukradl, a Cygana powiesili. Znacie to obroncy moralnosci?
    Na takie wieszanie jaki mi tu grozi, na szczescie, zgadzam sie bez problemu.
    Ale jak rozumiem, jesli bede chodzil w nocy po parku i dostane w leb,
    to uznacie ze to moja wina, a nie tego kto mnie zdzieli?
    Czepcie sie AtComu. Wy, ktorzy macie w garsci pl.*Usenet.
    Ja jestem i zostane szaraczkiem, bo gdzie mi w tak wysokie progi.
    Dobrze mi z tym, wiec tego nie bede zmienial.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!