PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-07 09:19:10
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > kiedyś w spożywczaku. Takim ni to market ni to sklepik, coś pomiędzy
    > jeśli o wielkość chodzi. I tam faktycznie, pomiędzy jednym a drugim
    > czymśtam do zrobienia chwili przerwy nie było. Po sześciu godzinach
    > wysiadłam totalnie, na drugi dzień już nie przyszłam. Nikt normalny
    > nie wytrzyma zapieprzu non-stop moim zdaniem, nawet przy tej pracy
    > czysto fizycznej. Efektywność w połowie dnia mniej więcej leciała
    > na łeb na szyję, i pod koniec panienki snuły się i udawały że coś
    > robią żeby tylko mieć chwilę świętego spokoju.

    Pozwól, że przypomnę:
    - wydajność
    - monitoring łącza
    - monitoring kompa (oba niezależnie od siebie)
    - rejestracja czasu różnych czynności (ale to już zależy od konkretnej
    firmy, np. w jednej zakupiono do wszystkich drzwi, łącznie z kiblem, zamki
    magnetyczne na imienne karty, rejestrujące godziny)
    - monitoring pomieszczeń firmowych (kamery)
    - szczegółowe raporty wypełniane przez pracownika, z naciskiem właśnie na
    dokładne umotywowanie potrzeby angażowania współpracowników w dany problem

    Przy zastosowaniu wszystkich tych środków nikt nie będzie snuł się i
    czegokolwiek udawał, bo od razu zostanie to wykryte, a on zwolniony
    dyscyplinarnie.

    Mam wrażenie, że niektórzy mają problem z wyobrażeniem sobie w praktyce
    takiego komplementarnego systemu monitoringu pracownika (złożonego ze
    wszystkich naraz tych czynników, może z pominięciem kompów i łącz w
    przypadku spożywczaka)...

    > Kosztem efektywności? Bez sensu.

    Efektywność, czyli wydajność, to pierwszy element do monitorowania. Jeśli
    jest niewystarczająca, to won.