PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-07 10:35:37
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Tak jak już pisałem, pracownika nalezy oceniać wieloaspektowo:
    > - wydajność
    > - monitoring łącza
    > - monitoring kompa (oba niezależnie od siebie)
    > - rejestracja czasu różnych czynności (ale to już zależy od konkretnej
    > firmy, np. w jednej zakupiono do wszystkich drzwi, łącznie z kiblem,
    > zamki magnetyczne na imienne karty, rejestrujące godziny)
    > - monitoring pomieszczeń firmowych (kamery)
    > - szczegółowe raporty wypełniane przez pracownika, z naciskiem
    > właśnie na dokładne umotywowanie potrzeby angażowania
    > współpracowników w dany problem

    U nas w firmie jest właśnie kontrolowanie wszystkiego,
    tylko nie efektów pracy - takie mam wrażenie - i jest tak
    jak napisali koledzy: szef przez zastraszanie nie ma
    absolutnie żadnego autorytetu, wszyscy boją się wyjść
    z własną inicjatywą (a jeśli nie wszyscy to na pewno
    pracownicy "szeregowi", od których nieraz też dużo
    zależy). Poza tym kto może zmienia pracę (o podwyżkach
    nie mam mowy) albo wyjeżdża za granicę. Nieraz zwolnili
    dobrego pracownika, który jednorazowo "wpadł" bo
    przeglądał strony www czy prywatną pocztę. Myślisz dalej,
    że taki szef ma jakikolwiek autorytet i szanują go pracownicy ?
    Bo chyba Ci odchodzący pracownicy (w tym niedługo ja)
    dają temu wyraz w sposób jednoznaczny ?