PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-07 14:30:51
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz niech mi ktoś udowodni, że mogłem to zrobić w jednej iteracji
    > która trwałaby godzinę.

    Wiem, programiści to całkiem inna sprawa.

    > Bo niektórzy nie mają trudności z wyobrażeniem sobie, co inteligentni
    > ludzie robiliby w takiej sytuacji.

    My tutaj nie mówimy o inteligentnych ludziach. I to aż dwuaspektowo: po
    pierwsze mówimy o ludziach wykonujących głównie prace fizyczne, a także
    proste pseudoumysłowe (czyli de facto również fizyczne), po drugie,
    oczywiście zdaję sobie sprawę, że należy unikać zatrudniania ludzi zbyt
    inteligentnych życiowo, oraz zbyt inteligetnych zawodowo na dane stanowisko,
    gdyż to może mieć cały szereg konsekwencji (nie tylko tych, o których
    wszyscy tu piszą).

    > Poczytaj sobie książki Janusza A. Zajdla zamiast radzieckich
    > podręczników psychologi.

    A zainteresuję się nimi...

    > Przypomnij, jaki to rodzaj umowy? I jaki jest zakładany średni czas
    > półodejścia pracownika?

    Umowa o pracę na czas określony + umowa o zakazie konkurencji + umowa o
    odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. Dla każdego podobny
    schemat. Pierwsza i trzecia, to wiadomo. Druga, aby nie zwiał do podobnej
    pracy - zostaje Biedronka, a niektórym nawet nie.

    Średni czas pracy jest różny w zależności od linii zaszeregowania. Od kilku
    miesięcy do kilku lat (tacy jeszcze są). W przypadku prac wymagających
    jakiejkolwiek inwencji, pracownik jest kompletnie zużyty po ok. 3-4 latach.