PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-07 13:44:04
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:eg7tme$8pr$1@news2.ipartners.pl...

    | 1. Tak, uważam, że jeśli komuś zależy na pracy, bo nie ma wyboru, to jest
    | stanie.

    Ludziom w obozach koncentracyjnych groziła natychmiastowa śmierć za
    podejrzenie obijania się. Poczytaj sobie ich wspomnienia. Myślisz, że Twoi
    podwładni są głupsi?

    | 2. Wielu ludzi udowodniło to w praktyce. Z zastosowaniem tych środków
    | monitoringu, o których pisałem, a także kilku innych.

    Łudzili się tak jak ty.

    Nie dość, że się łudzisz, to jeszcze takie metody obrócą się przeciw tobie
    natychmiast jeżeli tylko pojawi się możliwość zmiany pracy na taką, w której
    panują normalne stosunki. Możesz na tym bazować tak długo, jak długo będzie
    duże bezrobocie. Opinia o Twoim traktowaniu podwładnych będzie się za tobą
    później snuła jak smórd przez wiele lat.

    --
    Grzegorz Skoczylas