PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 20:53:13
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski wrote:

    > Dnia Fri, 6 Oct 2006 13:51:27 +0200, Any User
    > <a...@m...com> w <eg5g05$1th8$1@news2.ipartners.pl>

    > Bosskie, po prostu bosskie.

    > A firma musi być bardzo bogata, jeżeli stać ją na zamontowanie
    > kamerek i ludzi do obsługi tych kamerek.

    Ludzi juz niekoniecznie bo mozna rejestrowac i przegladac
    wybiorczo. Bylem w takim budynku firmy komputerowej gdzie "karta"
    decydowala, do ktorego kibla na pietrze mozna pojsc.

    > Do momentu, aż okaże się, że wszyscy wiedzą, że w tym małpim
    > gaju nie opłaca się pracować, albo rotacja będzie błyskawiczna -
    > zaczepić się, znaleźć lepszą, powiedzieć do widzenia.
    > Przez ten czas pracownik będzie robił minimalnie przydatne
    > rzeczy.

    Ale ciagle mieli nowych chetnych bo nazwa znana i sie liczy w
    brazny choc robi niezle knoty ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.