PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 20:45:33
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski wrote:

    > Dnia Fri, 06 Oct 2006 09:34:32 +0200, Stanislaw Chmielarz
    > <s...@u...com.PL> w

    > Ciężkie, wielokrotne, upomnienia udzielane pisemnie i te sprawy.
    > Może się uda, może nie.

    Nie mam watpliwosci co do tego co napisalem. Inny admin stracil
    prace przez udowodnione logami hasanie po stronach z golymi
    babami. Paragrafu nie dostal bo sie przyznal i kajal, ze zle
    zrobil.

    > Tutaj dochodzimy do pytania, kto pilnuje pilnującego.
    > Pierwszym pilnującym jest admin, który prowadzi monitoring.
    > I ten admin zdaje sprawę z monitoringu i wymonitorowanych rzeczy
    > szefostwu.
    > A kto monitoruje i zdaje sprawę z monitoringu na temat admina?
    > Jego kolega?

    Kolega z wyzszej polki lub zamowiony ekspert.

    > Po trzecie - nie wiem, czy jest jakaś wielka możliwość obniżania
    > przepustowości on the fly, podczas trwania umowy.

    Bez problemu mozna zmienic CIR w przedluzanej co rok umowie.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.