PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 14:09:06
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:eg5g05$1th8$1@news2.ipartners.pl...
    <cut>
    > Tak jak już pisałem, pracownika nalezy oceniać wieloaspektowo:
    > - wydajność
    > - monitoring łącza
    > - monitoring kompa (oba niezależnie od siebie)
    > - rejestracja czasu różnych czynności (ale to już zależy od konkretnej
    > firmy, np. w jednej zakupiono do wszystkich drzwi, łącznie z kiblem, zamki
    > magnetyczne na imienne karty, rejestrujące godziny)
    > - monitoring pomieszczeń firmowych (kamery)
    > - szczegółowe raporty wypełniane przez pracownika, z naciskiem właśnie na
    > dokładne umotywowanie potrzeby angażowania współpracowników w dany problem
    <cut>

    Powinienes zostac klawiszem, spelnilbys sie zyciowo. Czytam twoje wypociny i
    naprawde nie moge uwierzyc, ze brednie ktore wypisujesz sa wytworem zdrowego
    umyslu. Masz powazny problem ze soba. Moglbym teraz napisac mnostwo madrych
    (lub mniej madrych) zdan, uzyc argumentow za i przeciw, i ustosunkowac sie
    merytorycznie do wypocin ktore wyslales na grupe, ale napisze tylko jedno -
    przestan uzywac w godzinach pracy lacza do zadan innych niz sluzbowe, i idz
    do lekarza. Do psychiatry konkretnie. Do dobrego psychiatry.
    /p