eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Date: Thu, 17 Mar 2005 21:56:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <d1cr57$t93$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d1bt9t$bgs$1@news.onet.pl> <2...@n...pisz.tu>
    <d1cpn8$p5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axd170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1111093223 29987 83.27.89.170 (17 Mar 2005 21:00:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Mar 2005 21:00:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:144656
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d1cpn8$p5$1@news.onet.pl...
    > Jan Kowalski napisał:
    >
    >> Biznes, to zarabianie pieniedzy. Na produkowaniu sie nie zarabia,
    >> tylko na sprzedawaniu tego, co się wyprodukuje. Dotyczy też usług.
    >
    > Ależ oczywiście. Jednak dużo łatwiej znaleźć zbyt na towar/usługę tzw.
    > pierwszej potrzeby niż produkt niszowy lub ekskluzywny.

    Na rynku towarow pierwszej potrzeby jest olbrzymia konkurencja. Zas towary
    luksusowe sprzedaje sie czesto latwiej niz FMCG, jesli ma sie dostep do
    grupy docelowej.

    > Jassne. Otwórz knajpę na zadupiu i ją tak rozreklamuj (ups, pardon...
    > sprzedaj), by przynosiła zyski cały Boży rok.
    > Pięknym przykładem będzie ogromny, luksusowy kompleks
    > restauracyjno-hotelowy "Klepisko" naz j. Zegrzyńskim pod Warszawą. Zimą
    > mają same straty.

    To turystyka, a nie knajpa. Duza czesc uroku takiego kompleksu nad jeziorem
    to zwiazana z pogoda mozliwosc korzystania z jeziora. Piwo ludzie pija caly
    rok. W niektorych miastach w miesiace wakacyjne knajpy maja mniejsze obroty,
    bo czesc studentow wyjezdza, a oni stanowia duzy procent klienteli.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1