PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-18 09:58:09
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mhl999 napisał(a):

    >autorytet - klienci
    >wiedza i doswiadcznie - praktyczna, branza wyskokowa (alkohole) - 7 lat
    >oraz uslugi (reklama) - 5 lat

    U mnie:
    autorytet - publikacje
    wiedza i doświadczenie - praktyczna i teoretyczna (studia), branża
    gastronomiczna (alkohole) - 2 lata
    oraz dziennikarstwo (prasa) - 2 lata, (internet) - 4 lata (redaktor
    naczelny).

    >ja mam 30 lat, a to ze studiuje nie oznacza nie nie pracuje,
    >przez co moze posiadac pewne doswiadczenie jednak jej stwierdzenie
    >bylo zbyt optymistyczne.

    Ja 28 i gdybyś od początku pisał w tym tonie, co teraz nie byłoby tej
    dyskusji.

    >nie powiedzialem, ze dziennikarstwo jest be
    >jednak jesli szuka pracy w tym fachu i mu to nie wychodzi
    >to powinien sie zastanowic nad innymi swoimi zainteresowaniami oraz
    >umiejetnosciami, ktore jako dziennikarz z cala pewnoscia posiada.

    Heh... W lutym zakończyłem działalność gospodarczą. Szukam teraz nowej
    pracy, a mamy marzec. Kto sugeruje, że mi nie wychodzi?
    Chyba, że zakładasz że jak ktoś nie znajdzie roboty w pierwszym dniu
    poszukiwań, to już ma problem.

    >oczywiscie, a prawo jest dla wszystkich, co zycie pokazuje:)

    To że życie jest takie a nie inne, jest zależne w sporej mierze od nas
    samych. Idąc Twoim tokiem myślenia, możnaby w zupełności zapomnieć o
    demokracji i wolności słowa - bo przecież życie pokazuje, że to nic nie
    warte...

    Pitt