PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-17 13:16:22
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    facio napisał(a):

    > Z ciekawosci, naile zysku mozna liczyc?

    Doprecyzuj pytanie.
    Przy jakich kosztach te zyski i z jakiej powierzchni lokalu.

    U mnie to było tak. Koszty stałe (wynajem, zus za 1 os., woda i prąd) to
    3,2 tys. zł / m-c.
    Zysk brutto ok 2 tys (a były miesiące, że 2 tys. dokładałem)..
    Lokal 37 mkw na warszawskim Bródnie (ul. Chodecka).
    Generalnie nie polecam otwierania pubu, w sytuacji kiedy trzeba lokal
    wynająć.

    Pitt