PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Date: Sat, 13 Aug 2005 14:49:39 +0200
    <dd5jic$hj7$1@inews.gazeta.pl> <dd5kr1$99g$1@news.dialog.net.pl>
    <dd7b0s$7g3$1@inews.gazeta.pl> <dd7bfs$9i6$1@inews.gazeta.pl>
    <dd7fb8$ih4$2@news.dialog.net.pl> <dd85hl$fvj$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <dd88ml$8ch$1@news.dialog.net.pl> <ddavjv$f5l$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ddb1cs$rnp$1@news.dialog.net.pl> <ddb3h4$5pl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ddb781$17d$1@news.dialog.net.pl> <ddcgub$qv0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ddck7q$b7e$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <dddlkh$7nb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dddnq9$ac1$1@news.dialog.net.pl>
    <ddf463$kg2$1@nemesis.news.tpi.pl> <ddf98r$pj7$1@news.dialog.net.pl>
    <ddhn4i$bmg$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.svdzwsu4frn0ri@donkichot>
    <ddhod5$a9n$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.svd20gy0frn0ri@donkichot>
    <ddk3og$roq$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.svf0pxtyfrn0ri@donkichot>

    Re to: Tomasz Płókarz [Sat, 13 Aug 2005 12:57:23 +0200]:

    > Przy 3-5% bezrobociu i braku płacy minimalnej takie
    > założenie nie ma sensu, bo pracuje każdy kto chce.

    Tylko ze 3-5% bezrobocia nie mamy wiec to wszystko o czym
    tu piszesz to jest takie "gdyby babcia miala wasy". Mamy
    to co mamy i z tym nalezy cos robic a nie bajki pisac.

    > Te _ naprawdę_nieliczne_ przypadki konieczności pomagania
    > komuś z powodów losowych z powodzeniem załatwią rodziny,
    > parafie, gminy itp.

    Gminy to tez sa panstwowe pieniadze. Rodzine nie kazdy ma,
    nie zauwazyles? Religijny tez nie kazdy jest.

    Zreszta, czy my mowimy tylko o zarciu, czy tez np. o leczeniu,
    mieszkaniu, szkolnictwie i innych takich duperelach? Bo tego
    finansowanego przez panstwo to od cholery jest przeciez.

    > Jeśli komuś się coś _należy_ tylko z takiego powodu, że
    > jest mu źle

    No to przeciez to wlasnie chetnie bym zlikwidowala. To czegos
    sie w zasadzie czepil? ;)

    > A są, _bo_ istnieje system.

    Mowisz ze jak zniknie system to slepi odzyskaja wzrok,
    sparalizowani zaczna biegac po lakach a starsi samotni
    ludzie nagle znikna i pojawia sie w jakichs rodzinach?
    Taka laicka wersja Raju?

    Nie wydaje mi sie. Oni sa i beda, pogodz sie z tym.

    > Oraz powodzianie. Tak, tak.

    Przeczytaj jeszcze raz, spokojnie, i wlacz opcje myslenia.

    > Przede wszystkim żyjemy w rodzinach, potem na swojej ulicy,
    > potem na swojej wsi albo osiedlu. A społeczeńtwa to ja nie
    > znam i nigdy nie poznam.

    Jak nie znasz jak wlasnie je wymieniles? To wlasnie przeciez
    ta rodzina, ulica, osiedle, wies, gmina -- skladaja sie hurtem
    na tych, ktorzy z roznych powodow nie sa w stanie samodzielnie
    funkcjonowac. Bo niby kto inny, ten Twoj Minister? ;P Bez jaj.

    > Nikt, kto nie mma jasnego Celu i Idei, nie ma najmniejszych
    > szans. I dlatego popieram idee liberalne.

    Ja sie jeszcze wole zastanowic czy te jasne Cele i Idee maja
    jakikolwiek sens. Bo z samej ich jasnosci to nic nie wynika.

    > Biedy? Bezrobocie. Bezrobocia? System. A dlaczego system jest
    > zły? Bo oparty na złych założeniach.

    Tu sie zgadzam, tylko zdaje sie ze mamy zupelnie rozna wizje
    naprawy tego stanu.

    Kira