PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacjaRe: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-16 14:16:44
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.svd8e3xgfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > KC "reguluje", co wolno sprzedawać i za ile? Zasadniczo, nie.
    Coś się plączesz. ;)

    > A KP tak,
    KP reguluje co za ile sprzedawać??

    >i dlatego należy go skasować.
    No to próbuj, próbuj...

    > Na jakiej podstawie tak myślałeś.
    Tak jak pisałem - bo jest częścią prawa prawcy, które Cię wyraźnie uwiera. A
    jakież te ZZ maja uprawnienia! Pracodawca nie może robić co mu się podoba we
    własnej firmie! SKANDAL!

    > Myślałeś? Naprawdę?
    Nie bądź prostszy niż jesteś.

    > Istnieją takowe w Polsce, w wielu dziedzinach. Spróbuj nie zapłacić kary
    > za jazdę na gapę albo rachunku telefonicznego przez dłuższy czas.
    Kiepski przykład. Dobrze wiesz, że czasem opóźnienie w płatności
    (szczególnie dużej i szczególnie jeśli chodzi o niewielką firmę) może
    doprowadzić
    do jej upadłości. Właściciel może i wysądzi swoje, ale już będąc
    bankrutem. Potem jest jeszcze kwestia skutecznej egzekucji, eee, co ja będę
    gadał - sam wiesz jak jest.

    > To było pytanie?
    No a co to jest:
    <cit>
    Czy (i jeśli tak - to z jakiego powodu) podważając istotność opinii tzw.
    "niekompetentnego motłochu" zakładasz, że się do niego nie zaliczasz?
    </cit>
    Weź przestań się migać, odpowiedz po męsku.

    Jotte