PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-12 12:28:27
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.svd9bc0hfrn0ri@donkichot...

    > Koszty. Pytam o koszty. Kto za to zapłaci?

    Zwiazkowcy od Jottego ze skladek? :)
    Sytuacja wyglada tak, ze kasa i tak na to leci od nas wszystkich. Jak juz
    leci, niechby byla wydawana na cos, co ma szanse przyniesc efekty, a nie na
    konferencje zwiazane z troskliwym i emocjonalnym rozwazaniem biedaszybow.

    Poza tym: sa sytuacje, gdy takie wydanie kasy moze byc sensowna inwestycja z
    punktu widzenia reszty mieszkancow, ktorzy moga zechciec sie zlozyc na
    dzialania sluzace zmianie czegos, co np. odstrasza inwestorow z innych
    regionow ze wzgledu na grozbe zawalenia sie domow i wysoka przestepczosc.
    Czasem roznica miedzy _inwestycja_ a zapomogami jest plynna. Oczywiscie
    sytuacja pobierania haraczu na to przymusowo od wszystkich bez pytania o
    zdanie jest nie fair, ale w tej chwili nic z tym nie zrobimy.

    > "Ostatnio bylo podsumowanie programow pomocowych tym regionom i zaden(!)
    > nie zakonczyl sie trwalym sukcesem, tzn. po zakonczeniu programu wszystko
    > wracalo do stanu poprzedniego, ludzie nie wykorzystywali nabytych
    > umiejetnosci, dane im zasoby przejadali zamiast dzialac na nich
    > dlugofalowo (bylo wiele programow typu hodowla jakiegos zwierzecia, na
    > ktorego jest popyt jako na domowe, futerko lub miesko i dawanie pierwszej
    > partii zwierzat, know-how i karmy)."

    A jak Ci powiem, ze czesc tego to byly inicjatywy prywatnych fundacji, to Ci
    sie humor poprawi?

    Jasne, ze nie wszystkie. Ale przestan prosze za kazdym razem, gdy cos
    opisuje sugerowac mi, ze ja to opisywane popieram. Ja tu dalam przyklad do
    opisu mentalnosci tych ludzi. Ze jak im sie daje wedke, to im z rak wypada.
    I ze dlatego nalezy przystopowac w uzalaniu sie nad nimi.

    I.