PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-12 12:07:50
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-08-2005 o 13:52:27 Immona <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    napisał:

    > związkowym
    >
    > I co, ekscytujesz sie tym tylko, czy bierzesz udzial w robieniu czegos z
    > tym, a jesli cos robisz, to co? Starasz sie cos tym ludziom wywalczac u
    > wladz czy pracujesz z nimi nad uzyskaniem inwestycji dla regionu,
    > lepszych
    > rozwiazan kredytowych na rozwoj wlasnego biznesu, podniesienie
    > kwalifikacji
    > itd?

    Koszty. Pytam o koszty. Kto za to zapłaci?

    Bo to, że jedynym realnym beneficjentem wszystkich tych działań beda
    urzędnicy i szeroko rozumiani konsultanci, jest oczywiste. Pozwolę sobie
    zacytować:

    "Ostatnio bylo podsumowanie programow pomocowych tym regionom i zaden(!)
    nie zakonczyl sie trwalym sukcesem, tzn. po zakonczeniu programu wszystko
    wracalo do stanu poprzedniego, ludzie nie wykorzystywali nabytych
    umiejetnosci, dane im zasoby przejadali zamiast dzialac na nich
    dlugofalowo (bylo wiele programow typu hodowla jakiegos zwierzecia, na
    ktorego jest popyt jako na domowe, futerko lub miesko i dawanie pierwszej
    partii zwierzat, know-how i karmy)."

    Wiem, że zaczyna to wyglądać na personalne czepialstwo, ale niech mnie
    usprawiedliwi to, że jestem po prostu ciężko zaskoczony, że ktoś potrafi
    nie wyciągać zupełnie oczywistych wniosków z własnych obserwacji.

    Więcej nie będę.