PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym... › Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-01 17:12:57
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    news:b3qe2d$ros$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Kafejka internetowa Intermax ogłasza się w każdej poniedziałkowej Gazecie
    > Praca (wspominają explicite o ofercie drukowania CV), więc argument o
    > niewiedzy jest chybiony.
    I myślisz, iż w każdym mieście, miejscowości, wsi jest taka kafejka??
    Nie mam więcej pytań, bo tak to jest, jak człowiek nie widzi niczego dalej
    poza czubek własnego nosa... tyś właśnie z tych ślepych.

    > Wiesz, byłoby fajnie gdyby praca była dostępna dla każdego. Ale nie jest.
    > Niewidzialna ręka rynku będzie pchać wyzej osoby, które przezwyciężą takie
    > problemy, jak brak komputera (skorzystanie z cudzego) lub umiejętności
    > korzystania z niego (skorzystanie z pomocy lub usługi).
    I co chcesz udowodnić, iż człowiek który przepracował 20 lat jako
    specjalista i teraz z całą pewnością jest ekspertem w swojej dziedzinie jest
    gorszy od Ciebie bo nie ma ani komputera, ani dostępu do niego, ewentualnie
    nie stać go na skorzystanie z opisywanych przez Ciebie usług?? Idź się
    ogarnij proszę, bo ja już Ci więcej tłumaczyć nie będę. Najwyraźniej nie
    masz ochoty zobaczyć rzeczywistości więc żyj sobie dalej w swym
    wyidealizowanym szczęśliwym świecie, ja Cię uświadamiać nie będę i mam
    nadzieje, iść dość szybko samo życie zweryfikuje Twoje błędne poglądy.
    Chcesz podyskutować na temat mojego postu ok, ale zostaw już ten "drobiazg"
    i zajmij się tekstem jako całością,

    > Równości nie ma i nie będzie, natomiast inicjatywa - przygotowanie
    > eleganckiego CV - pomoże w każdej sytuacji.
    W każdej?? Jesteś pewien. Postaraj się bardziej precyzyjnie formułować swoje
    myśli (teraz ja zacznę się czepiać szczegółów).

    motto