PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-06-13 23:22:28
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętaj, że nawet głupi i zdesperowany pracownik ma całkiem sprawny ośrodek
    > obliczeniowy kalkulujący jego wysiłek i stopień eksploatacji a następnie
    > porównujący to z zarobkami. Nawet jeśli jakimś cudem wykryjesz (i udowodnisz
    > !), że pracownik stara się zaoszczędzić jakieś siły - nic z tym nie zrobisz.
    > Nawet jeśli będziesz w 100% pewien, że dałoby się więcej, a nawet jeśli
    > chwilowo będzie więcej, zawsze w cudowny sposób wydajność się "zbilansuje". A
    > normy, oczywiście możesz ustalić dowolne, taśmowy pracownik ma to w wielkim
    > poważaniu :)
> [...]

    Co do tej montowni - nie znali widocznie sposobów naprawdę skutecznego
    zmuszenia ludzi do pracy. Nie chwaląc się, ja takie sposoby znam i cały
    czas staram się doskonalić.

    Niezależnie od tego, wolę się na kilka najbliższych lat poświęcić
    projektowi (jeśli znajdę ludzi i zostanie zatwierdzony), który (mam
    nadzieję) zrewolucjonizuje układ pracodawca-pracownik, umożliwiając temu
    pierwszemu zrzucenie 99% kontroli tego drugiego na komputery, którym nie
    trzeba płacić pensji (w przeciwieństwie do kadry kierowniczej), a do
    tego potrafią być znacznie dokładniejsze i nie mają sentymentów.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com