PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-06-14 12:21:08
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f4pu7j$105f$1@opal.icpnet.pl...

    > Co do tej montowni - nie znali widocznie sposobów naprawdę skutecznego
    > zmuszenia ludzi do pracy. Nie chwaląc się, ja takie sposoby znam i cały
    > czas staram się doskonalić.

    Moim skromnym zdaniem znali, ale sposoby nie poskutkowały :) Albo żółte
    sposoby nie sprawdzają się u nas (ale przecież większość zasad jest taka
    sama), albo (i to chyba bardziej prawdopodobne) ktoś tam był zbyt pazerny.
    Twoje sposoby też mogą być doskonałe, ale pewnego magicznego punktu nie
    przekroczysz. Tzn, Tobie się może wydawać, że przekroczyłeś, a tymczasem firma
    rozkłada się od wewnątrz (a jest to proces nie rzucający się w oczy) i za
    chwile pójdzie w rozsypkę. Módl się, żeby ktoś wyżej nie zidentyfikował
    odpowiedzialnej za to osoby :)

    > Niezależnie od tego, wolę się na kilka najbliższych lat poświęcić
    > projektowi

    odetchniemy :)

    > (jeśli znajdę ludzi i zostanie zatwierdzony), który (mam
    > nadzieję) zrewolucjonizuje układ pracodawca-pracownik,

    układ pracodawca-pracownik cały czas się rewolucjonizuje, ale jakby w drugą
    stronę, więc będziesz pracował nad czymś, czego być może nikt nie zastosuje

    > umożliwiając temu
    > pierwszemu zrzucenie 99% kontroli tego drugiego na komputery, którym nie
    > trzeba płacić pensji (w przeciwieństwie do kadry kierowniczej), a do
    > tego potrafią być znacznie dokładniejsze i nie mają sentymentów.

    Heh, i myślisz, że tym sposobem kadra kierownicza wyginie ? Albo ludzi od
    komputerów będzie potrzeba mniej ? Nic z tego :) To wszystko da się, jak wiele
    mądrych osób Ci tutaj tłumaczy, załatwić dużo prostszymi metodami, a poza tym
    już na etapie założeń ten projekt wygląda na totalny przerost formy nad
    treścią i jedynymi, którzy na nim zarobią, będą osoby robiące te badania.

    entrop3r