PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-19 21:24:59
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: "Any_User" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "w dupie byłeś gówno widziałeś" popracuj sobie tak chociaż z 3 miesiące,
    > ale
    > niech to będzie praca typu odlewnia, cementownia czy chemia budowlana i
    > zostaw tam zdrowie to zobaczymy jak będziesz śpiewał. W jednym się
    > zgadzam:

    Aby było jasne:

    1. Pracowałem 6 dni jako akwizytor - nawet nie dlatego, że musiałem, bo nie
    musiałem, ale chciałem poznać metody ich pracy. Trochę poznałem, ale po 6
    dniach po prostu nie mogłem chodzić, miałem bąble na stopach itd. Aczkolwiek
    bardzo miło wspominam te kilka dni, gdyż wiele się nauczyłem, odnośnie
    sposobów sprzedaży, co dało mi dobrą podstawę pod studia i zajęcia z
    socjotechnik.

    2. Pochodzę z rodziny robotniczej i nigdy o tym nie zapomnę. Nie zapomnę też
    tej mentalności i dlatego ją tak tępię (czego jestem całkowicie świadom).
    Nie chciało się nosić teczki, to trzeba teraz przez codzienną ścieżkę
    zdrowia :)