PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-20 05:00:21
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Niestety mało jest mądrych w tym kraju i na UPR nikt nie zagłosuje

    Ja tez juz nie i to wcale nie z powodu siedzenia za granica. UPR robi po
    prostu wszystko, zeby zniechecic swoja najlepsza i najwieksza grupe
    docelowa, wierzaca w wolny rynek i chcaca go wiecej - mieszkajacych w
    wielkich miastach, wyksztalconych ludzi w wieku 28-35 lat, dobrze
    zarabiajacych, majacych kontakty/odbyte podroze zagraniczne. W tej
    grupie jest bardzo mocne poparcie dla radykalnych idei wolnorynkowych
    (choc zycie zawodowe nie zostawia im czasu, by sie samemu angazowac w
    polityke), ale jednoczesnie emancypacje kobiet uwazaja za naturalna, nie
    przeszkadza im, ze ktos woli sypiac z wlasna plcia, masoni nie budza w
    nich zadnych emocji, podobnie jak agenci i cala reszta rzeczy, ktorymi
    poza gospodarka srodowiska bliskie UPRowi uwielbiaja sie emocjonowac i
    to na skale/w sposob, ktory odstrasza nawet ludzi o konserwatywnych
    pogladach, nie bedacych jednak fanatykami. Na normalna prawice w sensie
    gospodarczym przyjdzie jeszcze w Polsce poczekac, bo na razie ci, ktorzy
    by ja mogli tworzyc, zajmuja sie zarabianiem.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533