PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-20 18:03:31
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any_User napisał(a):

    [...]

    > 2. Uczyć się ode mnie? Znowu nie. Chodzi mi tylko o postawę, aby zawsze
    > dawać z siebie wszystko i nie mieć postawy roszczeniowej.

    To dlaczego nie umiesz sobie wyobrazić robotnika, który ma samochód? Skąd
    wiesz jaką on ma postawę? Skąd wiesz ile zarobku przynosił pracodawcy?
    W tamtym poście pojechałeś równo i dokładnie pokazałeś gdzie masz
    pracowników fizycznych. Więc powyżej kłamiesz. Nie chodzi Ci tylko o taką
    postawe. A "dawać z siebie wszystko" to można, ale w granicach. Sam potrafię
    zostać po godzinach jak mi się praca podoba. I często zanoszę sobie pracę
    do domu. Ale ja to robię z własnej woli i nikt ode mnie tego nie wymaga,
    a co najwyżej ktoś grzecznie poprosi. Ty natomiast zdajesz się rozumieć
    jedynie wymuszanie i straszenie. I nie mieści Ci się w głowie, że mogą być
    firmy, w których panuje taka atmosfera, że właśnie ludzie tak robią
    z własnej woli. I wszyscy są z układu zadowoleni. I nikt nie pieprzy
    drugiej osobie życia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl