PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-20 13:26:25
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Dec 2006 18:49:08 +0100, Michał wrote:

> [...]

    (...)
    >popracuj sobie tak chociaż z 3 miesiące, ale
    >niech to będzie praca typu odlewnia, cementownia czy chemia budowlana i
    >zostaw tam zdrowie to zobaczymy jak będziesz śpiewał.

    A ktoś kogoś zmusza do pracy w odlewniach, cementowniach czy zakładach
    chemicznych? Sądzę że większość ludzi mogłaby zmienić pracę na coś
    bezpieczniejszego, tylko trzeba ruszyć dupę, a nie biadoląc, tkwić
    latami w jakimś chemicznym gównie po kolana.

    Masz jakieś dziwne podejście do (własnego?) zdrowia. Spotkałem się już
    z tym kiedyś gadając z ludźmi którzy pracowali na nocki w pewnej
    fabryce. Otóż nie mogłem pojąć dlaczego oni _chcą_ pracować w
    warunkach jakie tam panowały.
    Mówiłem kolesiom, że za parę lat dobiją sobie zdrowie wdychając opary
    farb i rozpuszczalników, do tego praca w nocy spowoduje że odczują to
    jeszcze boleśniej, a pieniądze (niewielkie) które odłożą, nie starczą
    na leczenie. Najdziwniejsze było to, że oni byli w takiej sytuacji, że
    bez większych problemów mogli zmienić pracę na coś lepszego. Dziwna
    mentalność.
    Ja spierdzieliłem z tej fabryki po kilkunastu tygodniach, bo byłbym
    debilem gdybym sądził, że maski chroniące przed pyłem uchronią mnie
    przed oparami rozpuszczalników, a ganianie z dwoma 15 kg kratami przez
    pół nocy pozostanie bez wpływu na mój kręgosłup.

    To po co dajesz? Wejdź na http://isip.sejm.gov.pl i poszukaj co zrobić
    żeby nie dawać.

    --
    pozdrawiam