PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę WarszawaRe: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    Date: Wed, 10 Apr 2002 13:32:05 +0200

    > a ja slyszalem powiedzenie "nie ma dla czlowieka nic bardziej hanbiacego
    > niz niegodziwa placa"

    A ja slyszalem 'zadna praca nie hanbi'. Slyszalem tez 'wstyd to krasc'.
    Oczywiscie kazdy ma prawo do wlasnego zdania. Nie rozumiem tylko atakow w
    stylu 'za taka pensje moge zrobic raz zakupy'.Uswiadomcie sobie, ze sa
    ludzie, ktorzy pracuja za mniejsze pieniadze i ciesza sie, ze maja prace.
    Znam takich osobiscie. Mam ich w rodzinie. Dlaczego ich obrazacie takimi
    opiniami. Jezeli wedlug Was, oferta jest nieatrakcyjna, to nie odpowiadacie
    na nia. Jezeli dla kogos jest godna zastanowienia to odpowiada. To takie
    proste.

    Michal Mokosa